Informatie over Aksent Administratie
Mijn gegevens
*
*
*
Geen waarschuwingen voor deze onderneming
{{translate('company_activity_bron_' + bron)}}
Code Omschrijving
{{activiteit.code}} {{activiteit.description}}

Bedrijfsinformatie

Status
Actief

KVK-nummer

27302293

Btw-nummer

Oprichting
13-06-2007
Laatste balansjaar
2024
Bedrijfsgrootte
Micro 5 FTE
RSIN-nummer
818146734
Hoofdactiviteit
Het verlenen van administratieve diensten aan ondernemingen, waaronder het opstellen van jaarrekeningen en begrotingen, het voeren van finnaciële- en salarisadministratie, het opstellen van rapportages, het verzorgen van belastingaangiften alsmede het verlenen van adviezen (consultancy)
Gezondheidsbarometer
Kredietlimiet
Detailpage

Zoek je meer informatie over dit bedrijf?

  • Raadpleeg de gezondheid in een oogopslag

  • Kies voor snelle inzichten of granulaire details

  • Krijg updates van belangrijke ontwikkelingen

7 dagen gratis proefperiode, geen kredietkaart vereist.

Financiële gegevens van Aksent Administratie

2024 2023 2022 2021
Eigen vermogen -286.323 -5 % -272.149 6 % -289.629 12 % -329.352
Personeel 5 6 6 6

Veelgestelde vragen

Wat is het btw-nummer van Aksent Administratie?
Log in of start een gratis proefperiode om het btw-nummer te bekijken.
Wat is het KVK-nummer van Aksent Administratie?
Het KVK-nummer van Aksent Administratie is 27302293.
Wanneer werd Aksent Administratie opgericht?
Aksent Administratie werd opgericht op 13-06-2007.
Wat is het adres van Aksent Administratie?
De huidige statutaire zetel van Aksent Administratie is Coenecoop 4/E 2e verdiep, 2741 PG Waddinxveen.
Wanneer heeft Aksent Administratie voor het laatst een jaarrekening neergelegd?
De meest recente jaarrekening van Aksent Administratie werd neergelegd op 16-05-2025.
Hoeveel werknemers heeft Aksent Administratie?
Er werken 5 FTE's bij Aksent Administratie volgens de personeelscijfers in de meest recente jaarrekening.
Wat is de jaarlijkse omzet van Aksent Administratie?
Er zijn geen omzetcijfers van Aksent Administratie beschikbaar.